PRO-LEARN Teens
Nasza szkoła w okresie od grudnia 2021r. do kwietnia 2022r. brała udział w ogólnopolskim teście Narzędzia do diagnozy funkcji poznawczych i stylów uczenia się dzieci PRO-LEARN Teens w ramach projektu “Fostering children’s learning process and cognitive abilities through holistic approach and innovative methods PRO-LEARN”. W pilotażu wzięło udział 55 szkół z całej Polski. Było to ogromne przedsięwzięcie i zarazem wyróżnienie dla naszej placówki, ponieważ uczestniczyliśmy w procesie standaryzacji innowacyjnej metody i narzędzia w pracy nauczyciela.
Testy prowadzone były do 15 kwietnia 2022 roku na grupie badawczej dzieci w wieku 11- 14 lat wśród szkół podstawowych w całej Polsce. Dziękuję wszystkim uczniom z klas 5, 6, 7 i 8 uczestniczącym w badaniu. Wśród uczniów naszej szkoły biorących udział w diagnozie została wylosowana karta podarunkowa Empik ufundowana przez Koordynatora projektu PRO-LEARN. Zwycięzcą została uczennica klasy 8c Aleksandra Osika.
Link do nagrania losowania: https://www.oic.lublin.pl/aktualnosci/wyniki-losowania-ekart-prezentowych-empik/
Gratulujemy!
Małgorzata Leszczyńska
Szkolny koordynator programu